bg_image
ارسال شده توسط

علی

شرح آگهی مزایده املاک صرافی پارسیان

شرکت گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان به شماره ثبت ۲۵۳۱۱۴ مورخ ۱۳۸۴٫۰۵٫۲۶ به نمایندگی از طرف شرکت صرافی پارسیان در نظر دارد نسبت به فروش املاک مشروحه ذیل از طریق مزایده عمومی و در قالب شرایط واگذاری به صورت نقد اقدام نماید.

آگهی مزایده املاک صرافی پارسیان

ملاحظات

۱- اخذ درخواستهای پیشنهادی به همراه فرم شرکت در مزایده و اصل یک فقره چک بانکی دارای شناسه صیاد در وجه شرکت صرافی پارسیان با شناسه ملی ۱۰۱۰۳۸۱۳۰۳۴ و شماره شبا ۸۷۰۵۴۰۱۰۱۴۴۷۰۰۰۴۷۸۲۹۴۶۰۵ IR (بنا به درخواست متقاضی با درج کد ملی) به میزان ۵ درصد قیمت پایه مزایده از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۶ الی شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۱۷ از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۴ و در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۱۸ تا ساعت ۱۰ صبح در محل بازگشایی پاکتها انجام میپذیرد. (طی روزهای شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل)

۲- نحوه دریافت ثمن معامله بصورت ۹۰ درصد همزمان با تنظیم مبایعه نامه و ۱۰ درصد باقیمانده همزمان با تحویل و انتقال رسمی در دفترخانه (۵ ماه پس از تاریخ مبایعه نامه) میباشد.

۳- رعایت مفاد فرم شرکت در مزایده الزامی است.

۴- پیشنهادهای فاقد سپرده، مخدوش، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط میباشد.

۵- بازگشایی پاکتهای ارائه شده در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۱۸ رأس ساعت ۱۱ صبح در محل شرکت گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان به نشانی تهران بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان عرب حسینی پلاک ۶۲ واحد ۲ خواهد بود.

۶- املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش میرسد و بازدید از ملک مورد تقاضا و مطالعه سوابق آن توسط متقاضی محترم الزامیست. بدیهیست مسئولیت عدم بازدید و مطالعه کلیه اطلاعات و سوابق ملک بر عهده متقاضی ٫ متقاضیان خواهد بود.

۷- شرکت صرافی پارسیان در رد و یا قبول یک یا کلیه درخواستها در هر مرحله از فرآیند مزایده بدون قید و شرط مختار و مجاز خواهد بود و صرف شرکت در مزایده هیچ گونه حقی برای شرکت کننده ایجاد نمی نماید و شرکت در مزایده به منزله قبول کلیه مقررات شرکت صرافی پارسیان در رفع اختلافات احتمالی به استناد ضوابط داخلی است.

۸- شایان ذکر است مهلت تهیه فرم شرکت در مزایده صرفا تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۱۷ در محل تعیین شده میباشد.

۹- ودیعه شرکت در مزایده نفرات چهارم و بعد از آن پس از اعلام نتایج در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۲۴ در محل تعیین شده با در دست داشتن اصل رسید به شخص متقاضی یا نماینده قانونی او مسترد خواهد شد.

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفنهای ۴۴۲۲۵۱۷۸ و ۴۴۲۲۵۴۷۵ تماس حاصل نمایند.